Πάθος για τη μόδα και ταξίδια, θέλουν να εκπροσωπούν τη δυαδικότητα και την αρμονία μέσα από μία σταθερή ταυτότητα. Παρά την αμεσότητα που ο ψηφιακός…
Σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Ελλάδα μετά τη σύσταση του νέου ελληνικού κράτους έκανε κάποιες κινήσεις σε μια προσπάθεια τόνωσης της μικροαστικής…
Ένας νέος κόσμος μπροστά μου εμφανίστηκε, νέους φίλους που διαφορετικά χρώματα έχουν σαν κύριο συστατικό της γνωριμίας τους, δεν διστάζω να σας τους γνωρίσω…
Η μορφή επικοινωνίας για την συγκεκριμένη ιστοσελίδα, έχει σαφή σχεδιασμό, είναι αισθητικά ελκυστική και έχει ευφυές περιεχόμενο που στοχεύει να πείσει το στόχο της…
Μέσα σε 28 χρόνια , η ατομική οικογενειακή επιχείρηση έχει εξελιχθεί σε εταιρεία ΕΠΕ με 15 ιδιόκτητα φορτηγά και 20 ψυκτικούς θαλάμους με σκοπό…
Στο νέο διαδικτυακό χώρο μπορείτε να λάβετε πληροφορίες για την επιχείρηση ΤΕΝΤΟΜΑΣΤΟΡΑΣ, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Η επιχείρηση δραστηριοποιείται στον τομέα της τέντας παρέχοντας…
Η παρουσίαση αυτού του προτζεκτ έχει ως σκοπό να αναδείξει και να γνωρίσει στον αναγνώστη τους τρόπους και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι πολιτικοί…
Το βουλκανιζατέρ ΑΚΡΙΒΟΣ, είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, που διαθέτει αγάπη και μεράκι για τα αυτοκίνητα. Βρίσκεται στην Δράμα και για παραπάνω από 35 χρόνια,…
Το ignatiou +work σχεδίασε την ψηφιακή, οπτική ταυτότητα του Seafood Restaurant. Συνίσταται σε μία δυναμική ιστοσελίδα, την δημιουργία του λογότυπου, όπως και την παρουσίαση…
Μέσω του Social Media Marketing προβάλουμε την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter κλπ.),…
Φαντάζει ανέφικτο, ο σχεδιασμός που αφορά την υγεία να μην έχει όρια. Το Κέντρο Αποκατάστασης Αναβίωση στην Δράμα το δημιούργησε. Το Κέντρο Αποκατάστασης Αναβίωση…
Η Sidifresh® (ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Ε.) ιδρύθηκε το 2007 και είναι μια ελληνική οικογενειακή εταιρεία παραγωγής ποιοτικών Μωρομάντηλων & Υγρομάντηλων. Περήφανοι που παράγουν ποιοτικά προϊόντα για…
Η αισθητική του αυθορμητισμού και της παιδικής αφέλειας, η ανάλαφρη διάθεση και η δημιουργική υπερβολή με τις έντονες χρωματικές αντιθέσεις, στοιχεία που παραπέμπουν στην…
Το λογότυπο -τύπος του λόγου -προέρχεται από το όνομα Κωνσταντίνος Ιγνατίου. Δανείστηκα από την ελληνική γλώσσα, τα δυο αυτά υπέροχα γράμματα. Το αποτέλεσμα Κ το οποίο…
Πρόκειται για ένα τροπικό ηλιακό ημερολόγιο ειδικά κατασκευασμένο για την Lidl Hellas και συγκεκριμένα του τμήματος Marketing, όπου εργάζομαι και προσφέρω τις υπηρεσίες μου, με…
Ο αισθητικός σχεδιασμός των ετικετών του project είναι δημιουργημένος στο ύφος του αφηρημένου εξπρεσιονισμού, συχνά αναφέρεται και ως Σχολή της Νέας Υόρκης. Ήταν ίσως…
Ο αισθητικός σχεδιασμός των ετικετών του project είναι minimal, με χαρακτηριστικά σύμβολα που αφορούν τις μηχανές καφέ, την αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας. Το προϊόν…
Η δημιουργία μίας εταιρικής ταυτότητας ακολουθεί πάντα δύο βασικούς δρόμους: ο πρώτος οδηγεί στη δημιουργία της οπτικής ταυτότητας, ενώ ο δεύτερος περνά μέσα από…
Η σχεδίαση και η δημιουργία breef αποτελεί μια πρόκληση, η οποία έχει ως στόχο την κάλυψη των συνολικών αναγκών της εταιρείας, τόσο ως προς…
Ο αισθητικός σχεδιασμός του έργου είναι minimal, με χαρακτηριστικά σύμβολα που αφορούν τα βουνά, την αίσθηση των κυμάτων, συντροφιά με ένα ιστιοπλοϊκό και τον αίολο.…