Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της messydot από το ignatiou +work. Οι λιτές γεωμετρικές γραμμές και η θηλυκότητα των κοσμημάτων έγιναν η βάση για το design, το οποίο έχει αναφορές σε ένα ρομαντικό στυλ. Οι προσεγμένες δημιουργίες που συνδυάζουν τη γλυκύτητα του παρελθόντος με τις σύγχρονες αναφορές των ημερών μας. Η εργασία πραγματοποιήθηκε εντελώς χαριστικά και χωρίς να λάβω χρηματική αμοιβή με σκοπό να προβάλλω τις εργασίες στην προσωπική ιστοσελίδα για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού μου και διαφήμισης των εργασιών, για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης. Η συνεισφορά του ignatiou +work αφορά τo branding.
Σύνδεσμοι που μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την messydot. / Instagram, Facebook
Η σημασία του λογοτύπου για την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης σας.
Τι είναι το λογότυπο; Είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και εταιρικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης.
Συχνά η δημιουργία ενός λογοτύπου θεωρείται ως ο σχεδιασμός ενός γραφιστικού σχεδίου. Ωστόσο, το λογότυπο (ή ο λογότυπος ή logo) δεν είναι μόνο ένα γραφιστικό σχέδιο, αλλά είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης, το σήμα κατατεθέν της.
Αν θέλουμε να κατανοήσουμε τη σημασία που έχει ένα λογότυπο, αρκεί να σκεφτούμε τα εκατοντάδες λογότυπα τα οποία βλέπουμε καθημερινώς. Πόσα λογότυπα τα συνδέουμε αμέσως με προϊόντα ή υπηρεσίες. Πόσα λογότυπα δεν τα προσέχουμε ή δεν τα κατανοούμε και φυσικά δεν τα συνδέουμε με κάποια επιχείρηση. Ας σκεφτούμε λοιπόν, το λογότυπο, ως την πρώτη και ίσως την πιο καθοριστική επαφή μιας επιχείρησης με το καταναλωτικό κοινό και με τους πιθανούς πελάτες.
Σχεδιασμός ενός επιτυχημένου λογoτύπου.
Το σωστό λογότυπο πρέπει είναι άρτιο, λιτό, μοναδικό, εύκολα αναγνωρίσιμο και ευανάγνωστο σε οποιαδήποτε μορφή. Η επιτυχία σχεδιασμού λογοτύπου εξαρτάται από το καλό και όχι πρόχειρο logo design και τους επαγγελματίες γραφίστες που πιστεύουν σε εσάς και είναι ικανοί να σχεδιάσουν λειτουργικά και αξιόπιστα, με επιτυχία, φρέσκια αντίληψη και δημιουργική διάθεση, το δικό σας μοναδικό και σύγχρονο λογότυπο. Το γραμμικό σχέδιο, ο συνδυασμός γραφικών, σχεδίου ή κειμένου με την επιλογή της κατάλληλης τυπογραφίας (γραμματοσειρά) και του χρώματος πρέπει να έχει συγκεκριμένους στόχους για να είναι αποτελεσματικό.
Το λογότυπο:
- Είναι το σημείο αναφοράς της εταιρικής σας ταυτότητας, αντιπροσωπεύει την αισθητική σας και απηχεί τη φιλοσοφία, το όραμα και τις αξίες της επιχείρησης σας. Αντανακλά τον επαγγελματισμό και την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
- Πρέπει να ενσωματωθεί σε όλες τις επικοινωνιακές πρακτικές ή διαφημιστικές προωθήσεις της εταιρείας σας σε οποιαδήποτε διάσταση, σε μεγάλη ή μικρή κλίμακα, σε έντυπα και ψηφιακά μέσα αλλά και σε διαφημιστικά μέσα σε εξωτερικό χώρο. Ένα λογότυπο θα πρέπει να εφαρμοστεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας, σε banner για τα social media, σε επαγγελματικές κάρτες, σε διαφημιστικά φυλλάδια, σε εταιρικά έντυπα και company profiles, σε επιστολόχαρτα, φακέλους, καταχωρίσεις, και αφίσες ή να τοποθετηθεί σε εξωτερικές επιγραφές και υπαίθριες διαφημίσεις χωρίς να αλλοιώνεται και με την ίδια αποτελεσματικότητα.
- Πρέπει να μαγνητίζει το βλέμμα, να προσελκύει τη προσοχή του κοινού στο οποίο απευθύνεστε και δημιουργεί μια πρώτη θετική εντύπωση στους πιθανούς σας πελάτες.
- Αποτελεί το σήμα κατατεθέν της εταιρείας σας, με το οποίο οι πελάτες και οι συνεργάτες θα σας αναγνωρίζουν και θα σας θυμούνται.
- Είναι διαχρονικό αλλά ταυτόχρονα και ευπροσάρμοστο σε μελλοντικές αλλαγές.
- Ισχυροποιεί την εταιρεία σας στην αγορά και επισκιάζει τους ανταγωνιστές σας.
- Αναδεικνύει και αντιπροσωπεύει τους στόχους, το όραμα και την πορεία της εταιρείας.
- Δημιουργεί το Brand Identity της εταιρικής ή προϊοντικής εικόνα σας.