Branding Marketing Ιουλίου 19, 2016.

Σύνδεσμοι που μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τον Γεώργιο Δ. Κυριαζίδη, Δικηγόρο Δράμας. Πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής Σχολής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Πτυχιούχος του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Οικονομία (Master in Law & Economics) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Εξειδίκευση στην Ηλεκτρονική Τραπεζική (Ε-Banking). Εξωτερικός Συνεργάτης Δικηγορικού Γραφείου Αλέξη Π. Μητρόπουλου και Συνεργατών. Μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας. / Δικηγορικός Σύλλογος Δράμας

Το Branding δεν έχει να κάνει μόνο με τη δημιουργία ενός λογοτύπου. Η καρδιά του χτυπάει στον ρυθμό της Φιλοσοφία της εταιρείας σας και η όψη του αντικατοπτρίζει όλα τα οπτικά και επικοινωνιακά συστατικά που συνθέτουν την ταυτότητα, την επιχειρηματική πολιτική και την επαγγελματική υπόστασής. Με πιο απλά λόγια, το Branding προσδιορίζει το ποιός είστε, το πώς σας αναγνωρίζουν, το τί προσφέρετε στον πελάτη, το πώς επικοινωνείτε μαζί του, και ακόμη περισσότερο καθορίζει τους λόγους που θα προτιμήσουν ξανά και ξανά τη δική σας εταιρεία, τα δικά σας προϊόντα και τις δικές σας υπηρεσίες απέναντι στον ανταγωνισμό. Η εργασία πραγματοποιήθηκε εντελώς χαριστικά και χωρίς να λάβω χρηματική αμοιβή με σκοπό να προβάλλω τις εργασίες στην προσωπική ιστοσελίδα για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού μου και διαφήμισης των εργασιών, για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης. Η συνεισφορά του ignatiou +work αφορά τo branding.

Η σημασία του λογοτύπου για την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης σας.

Τι είναι το λογότυπο; Είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και εταιρικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης.

Συχνά η δημιουργία ενός λογοτύπου θεωρείται ως ο σχεδιασμός ενός γραφιστικού σχεδίου. Ωστόσο, το λογότυπο (ή ο λογότυπος ή logo) δεν είναι μόνο ένα γραφιστικό σχέδιο, αλλά είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης, το σήμα κατατεθέν της.

Αν θέλουμε να κατανοήσουμε τη σημασία που έχει ένα λογότυπο, αρκεί να σκεφτούμε τα εκατοντάδες λογότυπα τα οποία βλέπουμε καθημερινώς. Πόσα λογότυπα τα συνδέουμε αμέσως με προϊόντα ή υπηρεσίες. Πόσα λογότυπα δεν τα προσέχουμε ή δεν τα κατανοούμε και φυσικά δεν τα συνδέουμε με κάποια επιχείρηση. Ας σκεφτούμε λοιπόν, το λογότυπο, ως την πρώτη και ίσως την πιο καθοριστική επαφή μιας επιχείρησης με το καταναλωτικό κοινό και με τους πιθανούς πελάτες.

Σχεδιασμός ενός επιτυχημένου λογoτύπου.

Το σωστό λογότυπο πρέπει είναι άρτιο, λιτό, μοναδικό, εύκολα αναγνωρίσιμο και ευανάγνωστο σε οποιαδήποτε μορφή.  Η επιτυχία σχεδιασμού λογοτύπου εξαρτάται από το καλό και όχι πρόχειρο logo design και τους επαγγελματίες γραφίστες που πιστεύουν σε εσάς και είναι ικανοί να σχεδιάσουν λειτουργικά και αξιόπιστα, με επιτυχία, φρέσκια αντίληψη και δημιουργική διάθεση, το δικό σας μοναδικό και σύγχρονο λογότυπο. Το γραμμικό σχέδιο, ο συνδυασμός γραφικών, σχεδίου ή κειμένου με την επιλογή της κατάλληλης τυπογραφίας (γραμματοσειρά) και του χρώματος πρέπει να έχει συγκεκριμένους στόχους για να είναι αποτελεσματικό.

ignatiou