Branding Strategy 17 Μαΐου, 2016

EKAT

Η σχεδίαση και η δημιουργία breef αποτελεί μια πρόκληση, η οποία έχει ως στόχο την κάλυψη των συνολικών αναγκών της εταιρείας, τόσο ως προς την εταιρική και προϊοντική παρουσίαση όσο και ως προς τη στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Επομένως, η φωτογραφία, η επεξεργασία, ο σχεδιασμός, η διαχείριση δεδομένων, η κατηγοριοποίηση και η δημιουργία περιεχομένου αποτέλεσμα τα αναπόσπαστα κομμάτια για την επίτευξη αυτού του εγχειρήματος. Κάποιοι αντιπρόσωποι μεγάλων διεθνών εταιριών οι οποίοι είναι οι πιθανοί κύριοι εργολάβοι του ΤΑΡ – Transadriatic Pipeline http://www.tap-ag.com/ αγωγού αερίου από την Ασία ως την Ευρώπη ο οποίος θα περάσει και από τη Δράμα. Οι μεγάλοι αυτοί εργολάβοι ψάχνουν για Έλληνες υπεργολάβους οι οποίοι μπορούν να να αναλάβουν μικρότερα τμήματα της κατασκευής.

Task

Ανέλαβα την έντυπη διαφήμιση της εταιρείας. Σκοπός ήταν να παρουσιάσω με σύντομο τρόπο αλλά με χαρούμενη διάθεση την πρόταση της εταιρίας. Επέλεξα αυτήν την παλέτα χρωμάτων χρώματα εξαιτίας των επαγγελμάτων που δραστηριοποιεί η εταιρεία. Η εργασία πραγματοποιήθηκε εντελώς χαριστικά και χωρίς να λάβω χρηματική αμοιβή με σκοπό να προβάλλω τις εργασίες στην προσωπική ιστοσελίδα για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού μου και διαφήμισης των εργασιών, για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης. Βοήθησα σε λύσεις που αφορούν την οπτική αίσθηση και επικοινωνία φροντίζοντας για την εύκολη και ξεκούραστη ανάγνωση. 

  • Strategy

    Graphic Design

  • Design

    Art Direction

  • Client

    ΕΚΑΤ

Back