Πανέμορφη Κρήτη
Ο αισθητικός σχεδιασμός του έργου είναι minimal, με χαρακτηριστικά σύμβολα που αφορούν τα βουνά, την αίσθηση των κυμάτων, συντροφιά με ένα ιστιοπλοϊκό και τον αίολο. Όλα περικλείονται από ένα παράθυρο καραβιού. Σαν να τα βλέπεις την ώρα του μεσημεριού καθώς ταξιδεύεις. Οπτική Επικοινωνία – Όπως το πρόσωπο είναι η πρώτη εικόνα ενός ανθρώπου, το ίδιο είναι και το λογότυπο για μια εταιρεία / επιχείρηση. Είναι η πρώτη εικόνα. Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρώτο δείγμα επαγγελματισμού για την εκάστοτε επιχείρηση / εταιρεία.
Task
Εικόνες που είναι άμεσα συνδεδεμένες με την Ελλάδα και κάνουν τα καλοκαίρια μας μοναδικά και αξέχαστα. Με μινιμαλιστική διάθεση και άκρως ελληνική γεωμετρική. Μοναδικότητα – Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συσταστικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό μαρκάρισμα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρηση / εταιρεία σήμερα.