Branding 20 Φεβρουαρίου, 2015

Πανέμορφη Κρήτη

Task

Εικόνες που είναι άμεσα συνδεδεμένες με την Ελλάδα και κάνουν τα καλοκαίρια μας μοναδικά και αξέχαστα. Με μινιμαλιστική διάθεση και άκρως ελληνική γεωμετρική. Μοναδικότητα – Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συσταστικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό μαρκάρισμα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρηση / εταιρεία σήμερα.

  • Strategy

    Logotype

  • Design

    Art Direction

  • Client

    ignatiou +work

Στο μέτρο που της αρμόζει.

Επιλογή γραμματοσειράς.
Η επιλογή της γραμματοσειράς με αγγλικά έγινε διότι η εταιρία έχει στόχους υψηλούς και επεκτατικούς. Επιπρόσθετα δίνει την δυνατότητα και στην ελληνική μεριά να το διαβάσει με μεγάλη άνεση, μελέτες έχουν δείξει ότι το 70% της ελληνικής πραγματικότητας διαβάζει μέσω Greeklish. Ένας ακόμη λόγος είναι για να δίνεται παντού με την ίδια λογική σε ότι αφορά την οπτική επικοινωνία της εταιρίας στις ανταλλαγές με τους πελάτες και με χρηστές στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά ακόμη και με καταναλωτές.

Παλέτα χρωμάτων.
Η επιλογή της παλέτας χρωμάτων έγινε με σκοπό να προσεγγίσω τον καταναλωτή από την αισθητική αυτή ανεμελιά που περιέχει το καλοκαίρι αλλά και των γήινων χρωμάτων της Πανέμορφης Κρήτης. Αυτή η παλέτα χρωμάτων είναι η επιλογή μου για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολόκληρου του προτζεκτ. Είτε αφορά την αισθητική της ιστοσελίδας, των προσπεκτ για το κατάστημα. Η συνολική εικόνα και αίσθηση που θέλω να αφήνουμε στον πελάτη.

Back