Ποια είναι τα βήματα για να ξεχωρίσει μια εταιρεία;
Το λογότυπο είναι το μεγαλύτερο όπλο που έχει μια εταιρεία στα χέρια της. Είναι αυτό που θα την εδραιώσει στην αγορά και που θα την κάνει να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες. Ποια είναι όμως τα μυστικά για τη δημιουργία ενός σωστού logo;
Τι συναισθήματα προκαλούν τα λογότυπα;
Η κατευθυντήρια γραμμή πάνω στην οποία βαδίζουν όσοι θα σχεδιάσουν το λογότυπο μιας εταιρείας είναι να αντανακλά τις αξίες και τους στόχους της εταιρείες. Οι σχεδιαστές πρέπει να κατανοήσουν την ψυχολογία των χρωμάτων και την επίδραση που έχει η κάθε γραμματοσειρά για το σχεδιασμό ενός μεγάλου λογότυπου. Το κάθε χρώμα έχει το δικό του «μυστικό». Για παράδειγμα το πράσινο βοηθά στην χαλάρωση και αντανακλά την ανάπτυξη και το περιβάλλον, το κόκκινο έντονα συναισθήματα και πάει λέγοντας. Το ίδιο ισχύει και για τις γραμματοσειρές, καθώς η καθεμία αποπνέει κάτι ιδιαίτερο. Η Disney χρησιμοποιώντας συγκεκριμένη γραμματοσειρά κατάφερε να περάσει την «αισιοδοξία» της εταιρείας στο λογότυπο. Γραμματοσειρές όπως η Garamond βγάζουν ένα αίσθημα «παράδοσης» , ως εκ τούτου είναι πιο κατάλληλες για ένα πανεπιστήμιο. Γραμματοσειρές όπως Helvetica είναι πιο μοντέρνες και ειδικές για τεχνολογικές εταιρείες.