Branding Marketing Strategy 21 Μαΐου, 2023

ΠΛΕΟΝ ΞΕΡΕΙΣ

Η παρουσίαση αυτού του προτζεκτ έχει ως σκοπό να αναδείξει και να γνωρίσει στον αναγνώστη τους τρόπους και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι πολιτικοί και συγκεκριμένα ο Δημήτρης Κυριαζίδης, Βουλευτής Δράμας της ΝΔ, με στόχο την προώθηση και προβολή του μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας. Το πρότζεκτ μας δεν επικεντρώνεται μόνο σε ότι αφορά την πολιτική διαφήμιση, αλλά συνολικά αναφέρει τους μηχανισμούς επικοινωνίας, το ανθρώπινο δυναμικό και τα τεχνολογικά μέσα που έχουν σήμερα στη διάθεση τους οι πολιτικοί προκειμένου να διαφημιστούν.

Task

Στην προεκλογική περίοδο του 2023 πλέον παρακολουθούμε και κατακλυζόμαστε από πολιτικές διαφημίσεις και πολιτικές συζητήσεις. Προεκλογικές περιοδείες και ομιλίες ανά την Ελλάδα πολιτικών αρχηγών και βουλευτών, κατάλληλα μηνύματα και εύηχα συνθήματα που ακούμε και που συχνά συγκρατούμε στη μνήμη μας, έχουν με τη σειρά τους επιδράσει στη συνείδησή μας και πολλές φορές, στην απόφαση που θα πάρει ο καθένας μας ποιο κόμμα και ποιο πολιτικό αρχηγό θα ψηφίσει την ημέρα των εκλογών.

  • Strategy

    Brand, UI / UX Design, Marketing, Strategy

  • Design

    Art Direction, Campaign

  • Client

    Κυριαζίδης Δημήτριος, Βουλευτής Δράμας της ΝΔ

Open Project

#ΠΛΕΟΝ_ΞΕΡΕΙΣ

Σήμερα είναι αρκετά τα εργαλεία τα οποία έχει στη διάθεση του ένας πολιτικός και μπορεί να δημιουργήσει το δικό του «ηλεκτρονικό γραφείο» από την κατασκευή μιας ιστοσελίδας-blog ή τη δημιουργία λογαριασμού-προφίλ στα διάφορα social media.

Κάθε πολιτικό πρόσωπο είτε είναι υποψήφιο είτε εν ενεργεία διαθέτει τη δική του προσωπική ιστοσελίδα συνήθως με όνομα διεύθυνσης του site το ονοματεπώνυμό του, ώστε να διαφημίζει και να προβάλλει τον εαυτό του. Υπάρχουν επίσης προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί μια ιστοσελίδα στον κόσμο του ίντερνετ, για να έχει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε αυτήν ο πολίτης. Πρώτον να μπορεί κανείς να τη βρίσκει εύκολα στο διαδίκτυο και να έχει ένα σύντομο όνομα ώστε να συγκρατεί στη μνήμη το όνομά της.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ενός υποψηφίου έχει το βιογραφικό του, το πρόγραμμα των προεκλογικών του δραστηριοτήτων, συνεντεύξεις του σε διάφορα μέσα, τις πολιτικές του θέσεις για διάφορα θέματα, άρθρα του, καθώς και φωτογραφίες και διάφορα βίντεο με τις εμφανίσεις του.

Η εργασία πραγματοποιήθηκε εντελώς χαριστικά και χωρίς να λάβω χρηματική αμοιβή με σκοπό να προβάλλω τις εργασίες στην προσωπική ιστοσελίδα για τον εμπλουτισμό του βιογραφικού μου και διαφήμισης των εργασιών, για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης.

Με τέτοια ομάδα δεν χάνουμε.

01.

Social Media

Με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης η πολιτική εκστρατεία και καμπάνια εκμεταλλεύεται στο έπακρο ο κάθε πολιτικός δημιουργόντας σε αυτές την δική του σελίδα με το προφίλ του, τα στοιχεία του, και τα πολιτικά του μηνύματα που θέλει να περάσει.

Είναι πιο εύκολο μέσω του ίντερνετ και των social media για ένα πολιτικό να προσεγγίσει τους νέους, να κάνει γνωστή την πολιτική του και να βρει υποστηρικτές. Οι χρήστες συμμετέχουν και εκείνοι ενεργά στην πολιτική επικοινωνία και μπορούν να θέσουν τα δικά τους προβλήματα και απόψεις, να διαδώσουν, να ανταλλάξουν πληροφορίες και θέσεις με άλλους χρήστες.

02.

Σχεδίαση ιστοσελίδας.

Τα αναθεωρημένα και ανανεωμένα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας βρήκαν εφαρμογή στην αισθητική της νέας ιστοσελίδας.

03.

Μηχανές Αναζήτησης ή SEO

Επίσης για να εμφανίζεται εύκολα στα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω του SEO (search engine optimization), πληκτρολογούν το όνομα στην αναζήτηση μηχανής της Google, το όνομα της ιστοσελίδας ενός πολιτικού να εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων. Αυτό συνάδει και με στατιστικά στοιχεία, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών που εισέρχονται σε μια ιστοσελίδα προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης.

Back